شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش رجانیوز، خیلی از نزدیکان قلعه نویی مدعی اند سرمربی استقلال به واسطه سفارش مدیرعامل باشگاه تصمیم به جذب مجدد محیدی گرفته است اما عده‌ای دیگر معتقدند این ماجرا پشت پرده ای خاص دارد که در نهایت قلعه نویی چهره پیروز این بازی رسانه‌ای است. گفته می‌شود مجیدی حدود 10 روز قبل  با علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت تلفنی گفت و گو کرده و به وی اعلام کرده است که تحت هیچ شراطی حاضر به بازگشت نیست و نمی خواهد با امیر قلعه نویی کار کند.
 
فرهاد مجیدی در جریان آخرین مذاکراتش با مدیرعامل استقلال به فتح الله زاده می گوید که اصلا علاقه ای برای همکاری با قلعه نویی ندارد و می خواهد فوتبالش را در لیگ امارات دنبال کند. بعد از آن مذاکرات علی فتح الله زاده با امیر قلعه نویی تماس می گیرد و موضوع را به وی می گوید. اما داستان تازه شروع می شود.
 
مسئولان باشگاه استقلال و برخی نزدیکان امیر قلعه نویی برای اینکه فرهاد مجیدی را رو به روی هواداران استقلال قرار بدهند در رسانه ها مصاحبه می کنند و می گویند:" فرهاد مجیدی می خواهد به استقلال برگردد و ما هم منتظر او هستیم!"
 
آخرین حرف‌های امیر قلعه نویی نیز به ماجرای مجیدی اختصاص داشت اما اصل موضوع چیز دیگری است که برخی منتقدان وی معتقدند وی از بیان این مطالب اهداف خاصی را دنبال می کند.اما با این وجود سرمربی استقلال در برابر این انتقادات هیچ واکنشی نشان نداد تا این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی بماند.
 
با این وجود کاپیتان فصل گذشته استقلال تصمیم دارد به زودی با یک باشگاه اماراتی قرارداد همکاری امضا کند تا به این ترتیب پاسخ جریان سازی های اخیر را بدهد،برخی دوستان نزدیک مجیدی اعلام کردند وی به احتمال بسیار زیاد طی امروز و فردا با باشگاه عجمان امارات قرارداد همکاری امضا خواهد کرد.
 
عجمان تیمى است که گفته مى شود فرهاد مجیدی طى هفته گذشته مذاکرات خوبى براى پیوستن به آن داشته و قرار است پنجشنبه براى عقد قرارداد نهایى با مالکان آن نشست و گفت و گو داشته باشد. اینها اطلاعاتى است که همبازیان مجیدى در قطر داده اند و تقریبا تمام ایرانى هاى مقیم امارات هم مى دانند که مجیدى قرار است از  به این کشور کوچ کند.
 
مجیدى از لیگ امارات خاطرات خوبى را به خاطر دارد وخیلى از تیم هاى اماراتى مى دانند که داشتن بازیکنى با تجربه چون او چه موهبت بزرگى است. عجمان هم از جمله تیم هایى است که گفته مى شود این فصل حسابى سرکیسه را شل کرده و براى قهرمانى و حضور پرقدرتدر آسیا تدارکات خوبى دیده است.
 
یک منبع موثق از پیشنهاد بالاى 2میلیاردى این باشگاه به مجیدى خبر مى دهد و مى گوید آنها حتى حاضرند براى راضى کردن فرهاد دست و دلبازى شان را هم تشدید کنند. مجیدى در حالى با پیشنهاد خوب عجمان رو به رو شده است که با فتح الله زاده صحبت هاى مقدماتى را انجام داده و حتى پس از اینکه موضوع رفتنش به مس منتفى شد خودش را هم راضى کرده بود تا با قلعه نویى کار کند.
 
اگر قرار باشد مجیدى هم به مانند نکونام رقمى بالغ بر یک میلیارد تومان بگیرد آن وقت معلوم نیست آخر و عاقب مدیرعامل این تیم چه شود. مدیرعاملى که مدام رویانیان را به شکستن خطوط قرمز اقتصادى در بازار نقل و انتقالات متهم مى کرد حالا خودش قراردادهایى بالاتر از سقف قرارداد بسته است!
 
به نظر مى رسد مجیدى با توجه به سابقه اش در تنها گذاشتن استقلال، این بار هم ترجیح مى دهد که خارج از ایران به فوتبال ادامه دهد تا با امیر قلعه نویی کار نکند مگر اینکه فتح الله زاده دوباره از کلاهش خرگوش در آورد و در چشم برهم زدنى لباس آبى را تن مجیدی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, ] [ 10:9 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 283
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 19327
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1