شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، اولین نمایشگاه و فروشگاه ابتکارات و اختراعات بسیج با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

فضلی در این مراسم اظهارداشت: در حوزه علمی گام‌های خوبی برداشت شده اما تا رسیدن به مقصد راه درازی در پیش داریم.

وی با اشاره به طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: دشمن سال‌ها است که به هراس افتاده و توطئه‌های زیادی علیه انقلاب به کار گرفته اما به دلیل حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شده است.

فضلی با بیان اینکه شهید تهرانی مقدم و امثال او در اوایل جنگ از تجهیزات اولیه مانند خمپاره استفاده می‌کردند، تاکید کرد: ولی آنها با تکیه بر علم کار را به جایی رساندند که الان موشک‌هایی که در ایران تولید می‌شود تا شعاع قابل ملاحظه‌ای پیرامون ایران اسلامی را در صورت نیاز و هجمه محافظت می‌کند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفی خاطرنشان کرد: اگر امروز مستکبرین و دشمنان می‌توانستند گام جدیدی بردارند قطعا از آن دریغ نمی‌کردند.

در ادامه این مراسم لاله افتخاری اظهار داشت: فراکسیون نخبگان و مخترعان در مجلس هشتم توانست تا حدودی در همگرایی بین تشکل‌های مخترعات و رساندن صدای آنها به گوش مسئولین موثر باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ارتباط خوبی با بسیج داریم، گفت: این فراکسیون در مجلس نهم نیز راه خود را ادامه می‌دهد و امیدواریم بتوانیم در جهت تحقق شعار امثال که آن را بزرگترین رسالت خود می‌دانیم، عمل کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر روزی بنا باشد به تدبیر مقام معظم رهبری شیر‌های نفت را ببندیم راهی جز تکیه بر علم و اقتصاد دانش بنیان نداریم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:44 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 309
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 314
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 19358
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1