شهدا شرمنده ایم

شهدا شرمنده ایم
خاطرات مردان بی ادعا 
قالب وبلاگ
نويسندگان
طراح قالب

به گزارش فارس (باشگاه توانا)، مدیر روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان ری اظهار داشت: روزهای سه‌شنبه هر هفته برنامه دعای توسل و روزهای پنج‌شنبه نیز دعای کمیل بر سر مزار شهدای گمنام فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

* محفل انس با قرآن کریم از 16 تا 26 ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان گفت: برنامه‌های این اداره برای نیمه دوم ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و برای اولین بار محفل انس با قرآن کریم از 16 تا 26 ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین المللی بر سر مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان ری ادامه داد: این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 20 تهران، بنیاد شهید شهرستان ری و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از نماز مغرب و عشاء با برگزاری نماز جماعت و افطاری آغاز می‌شود.

احمدی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی برگزاری چنین مراسمی، سر و سامان دادن به وضعیت مزار شهدای گمنام به دلیل غریب واقع شدن آنهاست.

* پخش یکی از مراسم‌های محفل انس با قرآن کریم به صورت زنده از شبکه قرآن

وی بیان داشت: با مؤسسات «دارالقرآن» سطح شهرستان ری هماهنگ شده تا قاریان بین‌المللی قرآن کریم در این برنامه‌ها حضور داشته باشند و امام جمعه شهرستان ری، رؤسای ادارات و هیئت‌های این شهرستان در این برنامه حضور یابند و یک شب از مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره حفظ و آثار دفاع مقدس شهرستان ری، با اشاره به برنامه‌ شب‌های قدر نیز گفت: همزمان با لیالی قدر نیز مراسم احیا با برنامه‌هایی نظیر تلاوت قرآن، سخنرانی، مداحی، تواشیح و احیا تا هنگام سحر بر سر مزار شهدای گمنام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:6 ] [ محمد جواد ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت میکنیم
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 289
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 19333
تعداد مطالب : 330
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1